Rebecca Haridi - Digital copywriter
Jag har haft turen att kunna jobba med det jag brinner för allra mest: digital utveckling. I roller som digital kommunikatör, webbredaktör, UX-copy och projektledare har jag under flera år hjälpt nya och befintliga kunder att utveckla sina digitala kanaler.
Att förstå detaljerna och greppa helheten i nya projekt är alltid lika kul och får igång mitt engagemang. Rör mig obehindrat mellan operativt innehållsarbete som att analysera, optimera och producera, och strategiska uppgifter som att ta fram innehålls- och webbstrategier och planera och utvärdera olika kommunikationsaktiviteter. Mitt hjärta slår extra när resultat uppnås, utvecklingen längst vägen känns meningsfull och nya infallsvinklar kan tas tillvara på ett innovativt sätt.
Min journalistiska erfarenheten är en värdefull tillgång som jag haft med mig även om intresset alltmer landat i webb och digital innehållsutveckling. Nyfikenheten och viljan att utvecklas har gjort mig till både en generalist och lite av en specialist. Behärskar Episerver, Sharepoint, WordPress, Magento och Sitevision för att nämna några CMS. Har mycket goda kunskaper inom digital strategi, social media-strategi, innehållsstrategi, SEO-optimering och snart Google Analytics 4. Även om jag mest jobbat mot leverantörer har jag viss vana av ljud- och bild redigeringsprogram, liksom MailChimp, Apsis och Jira. Förstår grundläggande HTML.
Min allra största tillgång är ändå att jag bryr mig om kunderna på riktigt och snabbt kan sätta mig in i och lära mig nya saker. Anlitar du mig får du en pålitlig samarbetspartner som ser möjligheterna och inte är rädd för att pröva nya vägar.
